söndag 15 februari 2009

tv-möbel






När jag flyttade in hos min pojkvän så hade han den här fula tv-bänken. Den passar liksom inte in och är inte alls fräsch. Men eftersom vi kommer ha vår tv under ett fönster som sitter längt upp på väggen (hjärnsläpp på vad det heter!) , och eftersom vår tv är väldigt stor så känns det inte aktuellt att byta ut den då den är väldigt låg. Så vi bestämde oss för att måla om den. Blev fem strykningar, så det tog ett tag! Men blev faktiskt jättebra (:





Så småningom kommer jag köpa ett stort och gammalt skåp som jag kan gömma tvn i, och då flytta den till en annan vägg. Men så länge så får den här duga!

4 kommentarer:

  1. Hej
    Tänk vad det gör med färg=)) Det blev jättefint!!
    Lampan kommer från trendkompagniet men även housedoctor har sådana=)
    Ha det gott!
    Kraaaam

    SvaraRadera
  2. Hej igen!


    Det blev ju jättebra! Tänkt att lite färg kan göra så mycket för en möbel!

    Det var inte vi själva som satte upp bröstpanelen, det var de på Homestyling som gjorde det. Men du kan se hur de gjorde när de satte upp den på min blogg under inlägget: Vår lägenhet har vart med i Homstyling (finns en länk till programmet där).

    Tack snälla för tipsen om hur man gör för att direkt komma till bloggen!! =)

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. ps. vi är jättenöja med panelen..ska bara korta av den lite och måla om den vit =)

    SvaraRadera
  4. Wow vad snygg den blev!!

    SvaraRadera

gästbok och besöksräknare