onsdag 11 februari 2009

Tavla med Bright Eyes text

Jag har köpt väggord som jag har tänkt sätta upp ovanför vår säng. Men eftersom sambon vill riva den ena väggen, och sno den ena klädkammaren, så att vi får ett större rum och kan ta fram en timmervägg så får jag vänta med det.



Därför gjorde jag en lite provisorisk tavla så länge. Det är en text med Bright Eyes, och den låten tycker jag är så himla fin! Tavlan ser lite skrynklig ut, men det beror på att den måste sträckas lite till, och så ska kanterna fästas. Men det får han fixa åt mig, gubben alltså, för vår häftpistol är såå trög. Eller så är jag lite klen.. Hihi.




(Ja, jag har julgardinerna uppe fortfarande. Kändes inte så lönt att ta ner dem en månad innan flytt! Det är i alla fall inga tomtar på!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gästbok och besöksräknare