söndag 15 februari 2009

Myshelg

Ojoj, nu har jag mycket att ta igen! Följer många bloggar som jag inte har hunnit gå in på i helgen. Dessutom har jag fått en himla massa underbar kommentarer från er! Blir så otroligt glad, speciellt när jag får höra att jag har en fin blogg. För jag menar, hur inspirerande är det egentligen när jag inte har några bilder alls knappt? Men jag blir ändå så himla glad :)

Har varit en jättemysig helg. Vi har målat en himla massa, och varit på långpromenad ut till huset.

Här är den lilla vägen som är utanför vårt hus. Det ligger bara fem hus på denna vägen som är rätt så lång, och vårt hus är det sista. Vår närmaste granne är det röda huset på bilden och vårt är dolt av solen! Det är en stor äng mellan oss och grannen, så det är helt fritt! Att det var solig och kallt med snö, gjorde promenaden helt underbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gästbok och besöksräknare