måndag 4 maj 2009

Kotavlor

Okej, nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen!

Har ju varit så himla mycket med huset, och vi har bara velat köra på nu när vi har haft lust. Men det känns som att det börjar lugna ner sig lite nu, så jag ger det en chans till!


Fick hem tre kotavlor idag med, så är det någon som fortfarande inte har fått tag på någon så har jag som sagt tre till salu.. Tänkte att 100 kronor stycket kan vara ett rimligt pris.

De är 47 breda och 25 höga, och alla har ett hål längst upp i mitten efter de gamla upphängningarna. Den som är på bild är min egna, och de andra är faktiskt i bättre skick, då jag ville ha den som var mest sliten! Men i övrigt ser de lika dana ut.


Hör gärna av er om det är något som kan vara av intresse!


Kram Fröken Arvidsson

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Är ny hos dig - väldigt fint har du...
    Är jättegärna inresserad av en Ko-Tavla
    Min Mail: strand.an@telia.com
    Kika gärna in hos mig om du har lust
    Kram
    Annelie

    SvaraRadera

gästbok och besöksräknare